Considerem que la col·laboració amb el sector empresarial és fonamental per a promoure una societat més justa i solidària, i fomentar una digna integració dels col·lectius exclosos. En aquest sentit, desitgem que les empreses i els clubs esportius siguin, a més de benefactors econòmics, generadors de justícia i riquesa social.

Per això, el nostre objectiu és establir vincles estables amb aquelles empreses i institucions que actuïn d’acord amb la responsabilitat social corporativa: contractació de persones amb necessitats especials, defensa de la igualtat d’oportunitats, promoció de la conciliació familiar i professional, protecció de la salut, del medi ambient i dels drets fonamentals, i el desenvolupament de les comunitats locals.

Com podeu ajudar-nos?

Hi ha diverses possibilitats de col·laboració entre les empreses i Càritas:

• Donar suport i vincular-se a una activitat o a un projecte.
  • Fer una donació econòmica de manera periòdica o puntual.
  • Promocionar el voluntariat corporatiu enre els seus treballadors.
  • Apadrinar econòmicament un projecte.
  • Facilitar el coneixement de Càritas als treballadors i a través de la seva web i xarxes socials.
  • Organitzar actes solidaris.
  • Fomentar l’associacionisme amb Càritas, o les micro-donacions dels treballadors.
  • Participar en accions logístiques, formatives, d’elaboració de materials i altres prestacions gratuïtes de serveis.
  • Facilitar la incorporació al mercat laboral de persones ateses per Càritas.
  • Facilitar-nos el contacte amb els col·laboradors de l’empresa.

Contraprestacions per a les empreses

Les contraprestacions que oferim a les empreses depenen del grau de compromís i de les modalitats de col·laboració. Algunes de les prestacions que podeu rebre com a Empresa amb Cor són les següents:

• Presentar-vos davant la societat com una empresa socialment compromesa.
  • Ser considerat un membre dinàmic de la vostra comunitat.
  • Reforçar la vostra imatge i l’impacte mediàtic en vincular-vos a Càritas, una entitat amb àmplia presència i suport social al nostre país.
  • Aparèixer en els nostres materials de comunicació i xarxes socials com a Empresa amb Cor.
  • Obtenció dels beneficis fiscals que ofereix la legislació vigent.

‘Càritas Al Teu Costat’

informa’t de tot el que fem