Entitats amb Cor

Càritas considera que la col·laboració amb el sector empresarial és fonamental per a promoure una societat més justa i solidària, i fomentar una digna integració dels col·lectius exclosos. En aquest sentit, Càritas desitja que les empreses i els clubs esportius siguin, a més de benefactors econòmics, generadors de justícia i riquesa social.

Per això, el nostre objectiu és establir vincles estables amb aquelles empreses i institucions que actuïn d’acord amb la responsabilitat social corporativa: contractació de persones amb necessitats especials, defensa de la igualtat d’oportunitats, promoció de la conciliació familiar i professional, protecció de la salut, del medi ambient i dels drets fonamentals, i el desenvolupament de les comunitats locals.

Com Podeu Ajudar-nos?

Hi ha diverses possibilitats de col·laboració entre les empreses i Càritas :

Contraprestacions per a les empreses

Les contraprestacions que oferim a les empreses depenen del grau de compromís i de les modalitats de col·laboració. Algunes de les prestacions que podeu rebre com a Empresa amb Cor són les següents:

Presentar-vos davant la societat com una empresa socialment compromesa.

Ser considerat un membre dinàmic de la vostra comunitat.

Reforçar la vostra imatge i l’impacte mediàtic en vincular-vos a Càritas, una entitat amb àmplia presència i suport social al nostre país.

Aparèixer en els nostres materials de comunicació i xarxes socials com a Empresa amb Cor.

Obtenció dels beneficis fiscals que ofereix la legislació vigent.

Contacta amb: secretaria@caritassantfeliu.cat