Activitats de Càritas per sant Jordi

Les diferents Càritas Parroquials i els seus projectes van celebrar la diada de Sant Jordi amb diferents activitats.

Càritas Interparroquial de Vilafranca, va aprofitar per posar una parada on es podien comprar roses, llibres i altres manualitats amb una finalitat solidària. Van ser moltes les persones que es van acostar  als voluntaris de Càritas per poder conèixer millor, quina és la tasca que aquesta entitat desenvolupa amb les persones més desafavorides de Vilafranca del Penedès i de la Comarca.

Els voluntaris de Càritas de Sant Pere de Ribes, també van voler ser presents en els actes de celebració de la diada al seu Municipi, de nou, amb els llibres, les roses i una important tasca de sensibilització com a protagonistes.

A la Palma de Cervelló, Càritas també va ser present en la celebració de Sant Jordi del municipi, amb una paradeta amb la que es va fer sensibilització i es van recollir aliments per al Banc d’aliments.

Altres projectes, com els reforços educatius, materns, Centres d’Acollida i formació, també van voler celebrar la festivitat de Sant Jordi amb diferents Tallers i activitats. És el cas dels reforços de Vilafranca del Penedès i de Sant Boi del Llobregat.