Concert en benifici de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat a Montserrat

2016-04-02 16:30
Concerts per a Orgue i orquestra de Haendel. Interpretats per la Orquestra UNESCO Barcelona i Mercè Sanchis, organista de Montserrat.

Dia: 2 d'abril de 2016
Hora: 16:30h
Lloc: Basílica del Monestir de Montserrat

Forma part del cicle de 24 concerts que la Fundació Música Solidària, Grup BBVA i la Fundació Antigues Caixes Catalanes, han organitzat en benefici de les diferents Càritas Diocesanes i que es faran al llarg de 2016 per tota Catalunya.

De manera extraordinària, l’Orquestra UNESCO Barcelona interpretarà un dels concerts grossos i el  concert per a Orgue i Orquestra de Haendel. La interpretació serà conjunta amb l’orgue de Montserrat i contarà amb la participació de Mercè Sanchis, organista de Montserrat.  Aquest fet poc usual i l’incomparable marc que significa el monestir de Montserrat, fa que aquest concert esdevingui un dels moments centrals d’aquest cicle solidari.

L’entrada és lliure, però donat el caire benèfic i per la importància de seguir lluitant contra les diferents causes que aboquen a moltes famílies a una situació d’exclusió, que per tant repercuteix directament en els infants que són els membres més vulnerables d’aquestes famílies,  s’acceptaran i es demanarà als assistents i a tots aquells que hi vulguin col·laborar, les aportacions econòmiques durant la celebració del concert, i a través del número de compte de Càritas Diocesana de Sant Feliu.

Col·labora