Dinar de Nadal a la parròquia de Sant Joan Baptista de Vilanova i la Geltrú

Prop de 300 persones, van poder gaudir del dinar de Nadal, que voluntaris de la parròquia de Sant Joan Baptista, amb el suport d’empreses i col·laboradors, van organitzar el dia de Nadal.

La idea va sorgir d’un grup de veïns de Vilanova i la Geltrú que es van inspirar en el tradicional dinar de Nadal que organitza la comunitat de Sant Egidi.

Segons Mn. Agustí Panyella, rector de la parròquia de Sant Joan Baptista, es va considerar que un moment tant important com és el dia de Nadal, són moltes les persones, que o bé perquè estan soles, o bé perquè la seva situació de precarietat no els permet poder celebrar el dinar de Nadal en companyia. Per aquest motiu conjuntament amb el Restaurant la Nau, que és qui va cuinar el dinar, es va voler oferir aquesta oportunitat de poder fer aquest àpat, en companyia, compartint aquest moment amb altres persones i els voluntaris de la parròquia de Sant Joan.

El dinar va ser un èxit, sobretot perquè van ser moltes les persones que, encara que sigui per un dia, van poder recobrar la seva dignitat i van poder tornar a sentir-se persones.

Mn. Agustí, va destacar que aquesta iniciativa, s’ha volgut realitzar en una data tant assenyalada com és el dia de Nadal, malgrat la resta de l’any com a parròquia ja es realitzen altres accions de caire social, a través de Càritas o altres projectes de la parròquia.

Dinar solidari per Nadal