Empreses solidàries

Acció de sensibilització de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat, en la jornada de portes obertes de Juvé & Camps.

El passat dijous 12 d’Octubre, Càritas va estar present a la jornada de portes obertes de Juvé & Camps, a Sant Sadurní d’Anoia. Els donatius dels visitants de la bodega i el donatiu posterior de l’empresa aniran destinats als projectes que la Càritas de Sant Sadurní d’Anoia porta a terme al territori.

Càritas Diocesana de Sant Feliu agraeix a la familia Juvé, als treballadors que ens vam acompanyar durant la jornada, i a tots els visitants de la bodega, la seva generositat i compromís amb les persones més vulnerables del territori.

Aquest tipus de col·laboracions amb el sector empresarial són fonamentals per a promoure una societat més justa i solidària. Des de Càritas considerem que les empreses són agents indispensables per a la creació de justícia i benestar social, i que, treballant plegats, podem millorar les condicions dels més desafavorits i promoure la solidaritat, la justícia social, el respecte i la igualtat.