Entrevista a Carme Borbonés i Joan Torrents, presidenta de Càritas Catalunya i director de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat

A arrel del concert solidari en benefici de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat, la Ràdio i Televisió de Montserrat va enregistrar una entrevista amb la Dra. Carme Borbonés i el Sr. Joan Torrents.

Oscar Bardají, responsable de comunicació de l’Abadia de Montserrat, va ser l’encarregat de conduir la entrevista als dos representants de Càritas. En la conversa es va voler destacar la importància de la tasca que realitza Càritas a través de les 10 Càritas Diocesanes de Catalunya, però sobretot posant èmfasi en Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat, protagonista del Concert benèfic que es va celebrar el passat 2 d’abril a Montserrat gràcies a la iniciativa que la Fundació Música Solidària va proposar a Càritas Catalunya.