Felicitació Institucional de Nadal

L'artista vilanoví, Lluís Amaré ha estat l'autor de la posta de Nadal institucional de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat.

Lluís Amaré, ha estat l'artista que aquest any ha elaborat la felicitació de Nadal de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat. El pintor de Vilanova i la Geltrú, col·laborador del diari de Vilanova i autor de diferents obres, entre elles dues teles a l'esglèsia de Sant Antoni Abat de la seva ciutat natal i a l'església de Canyelles, ha cedit de manera desinteressada l'original a Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat. En l'obra apareixen dos infant que donen una carta amb un cor vermell  a un dels reis d'orient. Aquesta imatge molt representativa de la identitat de Càritas i de l'acció social que desenvolupa, ha servit per felicitar el Nadal a tots els voluntaris i col·laboradors de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat.

L'artista va participar en la tradicional celebració de Nadal que els membres de Càritas Diocesana, voluntaris i professionals, realitzen cada any. Mn. Anton Roca delegat episcopal de Càritas Diocesana va voler destacar la plasticitat del cor vermell i el que representa per a una entitat com Càritas, on el que mou l'acció i el que dona sentit a la nostra tasca és aquesta fraternitat i aquesta amor envers al germà, que ens porta a la lluita constant per aconseguir un món més just on la dignitat de les persones sigui el més important.