La Passió d'Olesa fa el lliurament a Càritas Diocesana, dels beneficis recaptats

Fruit del conveni signat entre l'Associació de la Passió d'Olesa i Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat, aquest acte ha servit per cloure la col·laboració d'aquest any i fer l'entrega del donatiu obtingut amb aquesta iniciativa solidària.

L’Associació “La Passió d’Olesa” va fer lliurament del donatiu a Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat, com a resultat de la jornada institucional celebrada el passat 18 de març. Joan Torrents, Director de Càritas Diocesana i Daniel Pujol, Coordinador de Càritas d’Olesa van rebre de mans de Sam Carrique, President de l’Associació, l’import de la donació.