Les Entitats socials de Vilanova i la Geltrú reclamen a l'ajuntament, que es destinin més recursos a l'atenció a les persones

A través d'un manifest signat per les entitats del 3r sector de Vilanova, entre elles Càritas Interparroquial de Vilanova, ofereixen i reclamen un compromís i la unió d'esforços per fer front a la situació actual.

En la presentació del Manifest, Ramon Carbonell, coordinador de Càritas interparroquial de Vilanova i la Geltrú i Conseller de Càritas Diocesana de Sant Feliu, va destacar la importància de la problemàtica de l'atur, com una de les desencadenants de moltes altres dificultats en l'habitatge i altres necessitats bàsiques com l'alimentació. Aquestes situacions , alertava Ramon Carbonell, estan ja derivant i ho faran en un futur cap altres problemàtiques a nivell de salut física i mental.

Per aquest motiu la mesa del 3r sector del municipi, reclama un compromís a l'ajuntament per que en els propers 5 anys, destini un 0,5% més del pressupost a cooperació, desenvolupament i a fomentar la cultura de la Pau. Es reclama una major transparència en els recursos destinats a la cooperació i que s’acompleixin els compromisos adquirits, en forma de subvencions i suport econòmic per les entitats que tenen projectes de suport a les persones, tant a nivell local com internacional.
Aquest manifest serà presentat també en el proper ple municipal.