Lleure solidari per als Infants

Un bon nombre d’Infants de la diòcesi de Sant Feliu de Llobregat, han pogut gaudir de casals, campus esportius i activitats de lleure gràcies a Càritas i a la Solidaritat dels Clubs amb Cor.

Prop de 43 infants de diferents municipis de la nostra diòcesi, han pogut gaudir d’activitats d’estiu i de lleure, gràcies a iniciatives solidàries. Aquests infants, membres de famílies en risc d’exclusió ateses per Càritas o per alguns serveis socials de les diferents ciutats i que per tant difícilment tenen accés a aquest tipus d’activitats, han pogut participar en casals d’Estiu, colònies i estades esportives, que els ha permès disposar d’un espai lúdic i de relació, tant necessari per al procés maduratiu i educatiu d’aquests infants. Un context, que sovint, a causa de la situació social que estan vivint les seves famílies, és difícil  d’assolir en el seu entorn familiar.

Per segon any consecutiu, diferents clubs esportius, que col·laboren habitualment amb el programa CLUBS AMB COR de Càritas Diocesana de Sant Feliu, han ofert algunes places en les seves activitats de manera totalment gratuïta per a les famílies. Alguns d’aquests clubs solidaris han estat, el Club de Tenis Andres Gimeno de Castelldefels, els Clubs ÀCCURA de Viladecans i St. Boi de Llobregat, el Club de Tennis Vilanova, el Club de tennis St. Gervasi de St. Just Desvern.

Per altre Banda, des de Càritas Diocesana s’han becat altres activitats d’Estiu, per aquells infant que ho ha necessitat i no han tingut accés a les estades esportives dels CLUBS AMB COR.