Més que mai cridats a ser comunitat

Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat, es suma al Bisbat de Sant Feliu a les mostres de condol cap a les víctimes de l’atemptat de Barcelona.

Arrel de l’atemptat terrorista succeït  a Barcelona, El Bisbat de Sant Feliu de Llobregat i el Bisbe Agustí Cortés, han fet pública una nota de condol per a les Víctimes. Des de Càritas Diocesana ens sumem a les paraules del Bisbe Agustí, la millor manera per respondre a aquestes accions de violència, és amb gestos d’amor, convivència i pau en la nostra vida quotidiana.

Avui més que mai, des de Càritas ens encoratgem a viure en fraternitat, perquè estem Cridats a ser Comunitat.

A part de les notes publicades per el Bisbat de Sant Feliu, la Conferència Episcopal Tarraconense i la Conferència Episcopal Española i la confederació de Càritas Española, han fet públiques també les seves notes de condol cap a les víctimes i els seus familiars i de condemna per aquest acte terrorista.