Nadal Solidari dels Clubs amb Cor

Les accions solidàries dels Clubs amb Cor, apropen el Nadal als Infants i les famílies dels projectes de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat.

Els Centres esportius Accura de Sant Boi de Llobregat, Gavà i Viladecans  i el Sant Just Padel Club, tot ells col·laboradors del Programa Clubs amb Cor de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat, han organitzat diferents iniciatives solidàries durant aquests dies previs de Nadal, que ha permès que els infants i les famílies dels Reforços educatius, els materns infantils i les famílies que estan en els pisos compartits i pisos socials de Càritas, hagin pogut rebre alguns presents com la majoria dels infants de la nostra societat.

Els productes d’higiene i alimentació infantil i algunes joguines que han recollit aquests clubs amb les diverses accions solidàries,  s’han distribuïts aquest dies de Nadal en els diferents projectes esmentats, per tant volem agrair en nom de Càritas i de totes les famílies dels nostres projectes, aquestes accions i el suport d’aquests Clubs amb Cor.