Partit de futbol benèfic a Sant Andreu de la Barca

El partit que van disputar un combinat de la IPA ( International Police Association) i el de la Guàrdia Civil, va servir per realitzar una recollida d’aliments en Benefici de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat.

La iniciativa, va sorgir de l’Associació de Guàrdies Civils Auxiliars, que amb el suport d’altres Associacions de la Guàrdia Civil i de l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca, van permetre que es fes realitat, aquest passat dissabte 28 de març, aquesta iniciativa solidària.

A la mitja part del Partit, representants de les associacions organitzadores de l’esdeveniment i del combinat de la IPA, van fer entrega simbòlica a Càritas de tots els aliments recollits abans de l’inici del partit. Joan Torrents, director de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat i Mn. Jaume Grané  i Joaquim Campmany, conciliari i coordinador de Càritas de Sant Andreu de la Barca. En l’acte també hi van ser presents Enric Llorca, alcalde de Sant Andreu de la Barca i Angel Gozalo general Cap de la zona de la Guàrdia Civil de Catalunya.

A part de tot el que es va recollir el dia del partit, les diferents associacions organitzadores de l’esdeveniment, van fer un donatiu en espècie amb aliments comprats, gràcies a una campanya de recollida de fons interna. Aquests aliments destinats a Càritas Diocesana de Sant Feliu, es repartiran a través dels diferents Bancs d’Aliments i projectes de la zona del Baix Llobregat, principalment del Municipi de Sant Andreu de la Barca que va acollir l’acte solidari.

El partit va acabar amb la victòria del combinat de la IPA, tot i que el resultat en aquest cas va ser el menys important.