S'inaugura la Llar d'Acollida Magdalena Bonamich

La Llar d'Acollida Magdalena Bonamich de Molins de Rei i que funcionarà com a projecte d'habitatge social, va ser beneida per Mons. Agustí Cortés, bisbe de Sant Feliu.

El passat dissabte 25 de gener va tenir lloc la inauguració i benedicció de la Llar d’Acollida Magdalena Bonamich, al carrer Àngel Guimerà de Molins de Rei. Aquesta casa va ser donada a la parròquia per aquesta feligresa en el moment de la seva defunció, juntament també amb un llegat econòmic. El consell pastoral de la parròquia va decidir en aquell moment, dedicar la casa a un projecte d’habitatge social, dedicant també bona part dels diners deixats per la Sra. Maria Magdalena a rehabilitat l’immoble.

La llar d’acollida és un edifici de dues plantes, garatge i pati, amb capacitat per a 10 persones; cada pis té 5 habitacions, lavabos, menjador i cuina compartida. La parròquia manté la propietat de l’immoble, però l’ha cedit a Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat, per tal que hi desenvolupi aquest projecte d’habitatge social, en coordinació amb els serveis socials de l’Ajuntament de Molins de Rei.

A l’acte d’inauguració van prendre la paraula el Sr. Joan Torrents, director de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat; el Sr. Joan Ramon Casals, alcalde de Molins de Rei; i Mons. Agustí Cortés, bisbe de Sant Feliu de Llobregat, el qual també va procedir a la benedicció de l’edifici. Tots ells van lloar la iniciativa d’aquest projecte, tan necessària en els actuals moments de crisi econòmica i de necessitats d’habitatge per a moltes persones.