Salut, Sostenibilitat i Solidaritat amb Càritas a l'escola Sant Bonaventura de Vilanova i la Geltrú

Aquest curs, els alumnes de 2n d’EP del Col·legi Sant Bonaventura de Vilanova i la Geltrú, estant treballant l’Hort Escolar, sota el paraigües del projecte d’Agenda 21 d’enguany: “Les Tres Esses: Salud, Solidaritat i Sostenibilitat”.

Aquest passat divendres  4 d’abril, van realitzat la primera collita: una caixa de faves tendres, tres escaroles i dos porros. Aquests productes, cultivats i cuidats per els infants de l’escola, sota els consells dels seus tutors, els han volgut donar a la gent que ho necessita més. És una donació simbòlica, però de ben segur que alimentarà saludablement a qui més ho necessita. Per aquesta raó ho han entregat a Càritas interparroquial de Vilanova i l Geltrú.

Les properes collites, també aniran destinades al Banc d’Aliments de Càritas. Es tracta d’un gest simbòlic, però que servirà per poder sensibilitzar tant als alumnes com les famílies, de la situació que viu una part de la nostra societat, però també és un acte de solidaritat i de foment d’uns hàbits i una alimentació saludables, tant important com el consum responsable i de productes naturals i locals.