Trobada de coordinadors de les Càritas parroquials i interparroquials a Sant Feliu de Llobregat

El passat dissabte 1 d'octubre es va celebrar una trobada de coordinadors de les Càritas Parroquials i Interparroquials al bisbat de Sant Feliu. Hi van assistir representants de 23 de les 36 Càrtitas que actualment hi ha a la nostre diòcesi.

En la trobada hi eren presents els coordinadors de les diferents Càritas parroquials, interparroquials i arxiprestals. També alguns rectors, els membres del Consell Diocesà de Càritas i el director de Càritas diocesana Sant feliu, Joan Torrents.

Al matí es va obrir la jornada amb una pregària a la capella del bisbat, presidida pel Bisbe Agustí Cortés i el consiliari de Càritas Diocesana, Mn Anton Roca.

Ja a la sala de treball, el Bisbe Agustí va explicitar la importància de la tasca de les Càritas Parroquials i dels seus responsables.

En el seu torn de paraula, Joan Torrents, director de Càritas, va manifestar la sort que tenim de conèixer i actuar sobre la realitat dels que ho passen malament. Es va parlar de temes d'organització i funcionament de Càritas Diocesana i es va cloure la jornada del matí amb la presentació de la memòria del 2015 i de les línies d'acció prioritàries pel 2016/17.

En la sessió de la tarda, es va poder parlar entorn a les necessitats de les Càritas parroquials i per tant en van sorgir ja propostes per anar treballant durant aquest nous curs que s'ha encetat.